Core in Business Computing
B2B
Partner Portal (FPP)
Authorized Reseller
Authorized Service Partner
Υπηρεσίες συντήρησης & υποστήριξης
Υπηρεσίες συντήρησης & υποστήριξης λύσεων, εφαρμογών, υποδομών, υλικού & λογισμικού, μέσω:
Συμβολαίων συντήρησης - συμβάσεων υποστήριξης (για εταιρικούς πελάτες)
Μεμονωμένων αιτημάτων - κλήσεων (για εταιρικούς πελάτες και ιδιώτες)
H KERNEL διαθέτει ένα σύγχρονα οργανωμένο και πλήρως εξοπλισμένο επισκευαστικό κέντρο προϊόντων πληροφορικής και μία άρτια οργανωμένη ομάδα από εξειδικευμένους μηχανικούς πληροφορικής,
ικανούς να υποστηρίξουν λύσεις και εφαρμογές πληροφορικής.
Έχοντας στη διάθεσή της:
πλήρη γκάμα διαγνωστικών και επισκευαστικών εργαλείων,
μεγάλη αποθήκη ανταλλακτικών,
αυτοματοποιημένα συστήματα οργάνωσης και διαχείρισης επισκευών,
άρτια καταρτισμένους τεχνικούς με πολυετή εμπειρία στο αντικείμενο,
άρτια εξειδικευμένους και πιστοποιημένους μηχανικούς πληροφορικής
είναι ικανή να παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης υψηλού επιπέδου, υπεύθυνα, γρήγορα και αποτελεσματικά.
Συμβόλαια συντήρησης - συμβάσεις υποστήριξης (για εταιρικούς πελάτες)
Αφορούν εταιρικές εγκαταστάσεις υποδομών πληροφορικής, οι οποίες απαιτούν μεγάλη διαθεσιμότητα και υψηλή απόδοση λειτουργίας, ώστε να αξιοποιείται στον μέγιστο βαθμό ο ρόλος τους.
Κομβικά σημεία και ζητούμενα σε αυτή την κατεύθυνση είναι:
η τακτική συντήρηση των υποδομών πληροφορικής
η άμεση αποκατάσταση των βλαβών
Η σύναψη της συγκεκριμένης σχέσης συντήρησης / υποστήριξης προσφέρει:
την προαγορά ωρών εργασίας τεχνικών - μηχανικών
τον προγραμματισμό τακτικών συντηρήσεων των υποδομών
τον προγραμματισμό ελέγχου απόδοσης και ορθής λειτουργίας των υποδομών
την άμεση απόκριση σε περίπτωση βλάβης και την επιδιόρθωση αυτής σε προκαθορισμένο χρόνο (ανάλογα με το προσυμφωνημένο SLA)
την επί τόπου (onsite) συντήρηση / υποστήριξη
την προσωρινή αντικατάσταση εξοπλισμού σε περίπτωση μη επιδιορθώσιμης στα επιθυμητά χρονικά όρια βλάβης
την τηλεφωνική υποστήριξη (help desk)
την απομακρυσμένη υποστήριξη (remote support)
την παροχή προτάσεων εξέλιξης, βελτιστοποίησης, επέκτασης, υψηλής διαθεσιμότητας, ασφάλειας, αναβάθμισης και αναδιοργάνωσης των υποδομών
Οι παροχές αυτές συνθέτουν ένα ικανό πακέτο υπηρεσιών για τη διασφάλιση της ορθής λειτουργίας της υποδομής.
Μεμονωμένα αιτήματα - κλήσεις (για εταιρικούς πελάτες και ιδιώτες)
Αφορά την επιδιόρθωση, συντήρηση ή υποστήριξη εξοπλισμού, λογισμικού ή υποδομών πληροφορικής.
Δρομολογείται:
είτε στις εγκαταστάσεις μας
Bring in service (παραλαβή εξοπλισμού στο χώρο μας)
Collect and return service (παραλαβή εξοπλισμού από το χώρο σας και επιστροφή)
είτε στο χώρο σας
Οnsite service (επί τόπου επέμβαση)
Μετάβαση στις υπηρεσίες ...
KERNEL Εφαρμογές πληροφορικής, All Rights Reserved, Created by CloudWebMaker